نمایه نویسندگان

آ

  • آندرواژ، لیلا تأثیر یر عدالت ادراک شده مشتریان بر رضایت از بازیابی خدمات و رفتارهای پس از خرید [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 147-168]

ا

  • احمدی، محمد ارائه مدل مکان‌یابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎محور) در صنعت خرده‌فروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]
  • اصغری نجیب، مریم شناسایی چارچوب گفتمانی راه‌کارهای مقابله با تغییرات اقلیمی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیل اکتشافی از کسب-وکارهای B2B [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 183-201]

ب

  • باقری، سید محمد شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]
  • بهزادی، محمدحسن تأثیر الزامات اساسی رقابت‌پذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]

پ

  • پهلوانی، الناز ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 110-128]
  • پوران، رقیه تأثیر کارایی و اندازه بازار بر جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 50-65]
  • پیوندچی، امیر تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژی‌های جایگاه‌یابی شرکت‌ها در کسب‌وکارهای B2B [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 42-62]

ت

  • تقیان، هدایت تأثیر الزامات اساسی رقابت‌پذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]

ث

  • ثانوی فرد، رسول کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 169-199]

ج

  • جنانی، حمید تاثیر ارزش ادراک‌شده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]
  • جولا، نعمت اله طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]

ح

  • حاجی پور، بهمن مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
  • حسن‌قلی‌پور، طهمورث مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی هم رقابتی در صنعت حمل و نقل و ارائه چارچوب مفهومی [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 1-23]
  • حسینی، میرزا حسن ارایه طراحی مدل بازاریابی انسان به انسان مبتنی بر مفهوم اعتماد در روابط بین سازمانی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 129-144]
  • حسینی امیری، سید محمود شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]
  • حمیدی زاده، علی کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 169-199]
  • حیدرپور، مهدی شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]
  • حیدرزاده هنزائی، کامبیز ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 110-128]
  • حیدرزاده هنزایی، کامبیز چرا کودکان مراکز‌خرید را ترک می‌کنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]

خ

  • خداداد حسینی، سید حمید مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
  • خدادادحسینی، سیدحمید مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]
  • خدادادی، آیدین تأثیر کارایی و اندازه بازار بر جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 50-65]
  • خلیل نژاد، شهرام طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت‌های پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانک‌های فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]
  • خلیلی عراقی، مریم ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 110-128]
  • خوش طینت، بهناز تأثیر الزامات اساسی رقابت‌پذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]
  • خون سیاوش، محسن چرا کودکان مراکز‌خرید را ترک می‌کنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]

د

  • دهدشتی شاهرخ، زهره طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]

ز

  • زابلی، روح اله ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 110-128]
  • زارعی، عظیم تاثیر شخصیت ادراک ‌شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به‌ دفعات خرید با میانجیگری ارزش‌افزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 145-165]
  • زارعی، عظیم شناسایی چارچوب گفتمانی راه‌کارهای مقابله با تغییرات اقلیمی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیل اکتشافی از کسب-وکارهای B2B [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 183-201]
  • زرجو، شبنم ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیب‌شناسی سه شاخگ [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 87-109]

س

  • سبزعلی یمقانی، علی ارائه مدل مکان‌یابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎محور) در صنعت خرده‌فروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]
  • سبزعلی یمقانی، کبری ارائه مدل مکان‌یابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎محور) در صنعت خرده‌فروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]
  • سلیمان مافی، علیرضا مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
  • سیاره، جعفر مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی هم رقابتی در صنعت حمل و نقل و ارائه چارچوب مفهومی [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 1-23]

ش

  • شاه آبادی، ابوالفضل تأثیر الزامات اساسی رقابت‌پذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]
  • شاه آبادی، ابوالفضل تأثیر کارایی و اندازه بازار بر جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 50-65]
  • شریعت نژاد، علی شناسایی و تببین‌ پیشایندها‌ و پسایندهای‌ نزدیک بینی مدیران در شرکت‌های دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 81-98]
  • شیخعلی زاده، محبوب تاثیر ارزش ادراک‌شده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]

ط

  • طالب زاده، لیلا تاثیر ارزش ادراک‌شده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]
  • طولابی، زینب طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت‌های پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانک‌های فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]

ع

  • عابدینی، حسن تبیین تاثیر فعالیت های بهره برداری و اکتشاف بر عملکرد از طریق نوآوری محصول و خدمات در شرکت های تولیدی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 66-86]
  • عباسپور، مجتبی مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی هم رقابتی در صنعت حمل و نقل و ارائه چارچوب مفهومی [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 1-23]
  • عبدالوند، محمدعلی چرا کودکان مراکز‌خرید را ترک می‌کنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]
  • علیپور، سحر مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]

غ

  • غریب نواز، نادر ارائه مدل مکان‌یابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎محور) در صنعت خرده‌فروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]

ف

  • فروزنده، محمدرضا کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 169-199]
  • فناخسرو، مهدیه چرا کودکان مراکز‌خرید را ترک می‌کنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]
  • فیض، داود شناسایی چارچوب گفتمانی راه‌کارهای مقابله با تغییرات اقلیمی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیل اکتشافی از کسب-وکارهای B2B [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 183-201]

ق

  • قادری، فرشاد بررسی نقش واسط دوسوتوانی مدیریت در رابطه بین قصد استراتژیک و استراتژی رقابت همکاری با نقش تعدیل گر اشتراک دانش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 99-120]

ک

  • کردنائیج، اسدا... مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
  • کلابی، امیرمحمد مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]

گ

  • گل محمدی، عماد طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت‌های پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانک‌های فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]

ل

م

  • ماه آورپور، فهیمه تاثیر شخصیت ادراک ‌شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به‌ دفعات خرید با میانجیگری ارزش‌افزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 145-165]
  • محمدی، اسفندیار طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت‌های پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانک‌های فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]
  • محمدیان، محمود طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیب‌شناسی سه شاخگ [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 87-109]
  • ملک اخلاق، اسماعیل بررسی نقش واسط دوسوتوانی مدیریت در رابطه بین قصد استراتژیک و استراتژی رقابت همکاری با نقش تعدیل گر اشتراک دانش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 99-120]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی شناسایی چارچوب گفتمانی راه‌کارهای مقابله با تغییرات اقلیمی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیل اکتشافی از کسب-وکارهای B2B [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 183-201]
  • موسوی، سیده نسیم شناسایی و تببین‌ پیشایندها‌ و پسایندهای‌ نزدیک بینی مدیران در شرکت‌های دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 81-98]

ن

  • ناصحی فر، وحید طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]
  • نجف زاده، محمدرحیم تاثیر ارزش ادراک‌شده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]
  • نظری، محسن مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی هم رقابتی در صنعت حمل و نقل و ارائه چارچوب مفهومی [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 1-23]
  • نوری، داوود ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیب‌شناسی سه شاخگ [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 87-109]

ی

  • یزدانی، ناصر تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژی‌های جایگاه‌یابی شرکت‌ها در کسب‌وکارهای B2B [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 42-62]
  • یزدانی، ناصر تبیین تاثیر فعالیت های بهره برداری و اکتشاف بر عملکرد از طریق نوآوری محصول و خدمات در شرکت های تولیدی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 66-86]
  • یزدی، آذین ارایه طراحی مدل بازاریابی انسان به انسان مبتنی بر مفهوم اعتماد در روابط بین سازمانی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 129-144]